FAQs - Помощ

Как да поръчам?

След като сте стигнали до желаният от Вас продукт, изберете размер и количество, и след това натиснете бутона "Добави в количката". Сайта ще ви прехвърли на страница, от която можете да продължите да пазарувате или можете да отидете директно към кошницата. Ако желаете да отидете към кошницата натиснете бутона "поръчка" и от там просто следвайте инструкциите на екрана. Предстоят ви попълване на личните данни нужни ни, за да извършим доставката, избор на вида доставка и избор за начин на плащане.

Трябва ли да се регистрирам, за да поръчам?

- Не, регистрацията не е задължителна. Но ако го направите, това ще ви позволи да пазарувате по-лесно и удобно в бъдеще, както и ще ви даде достъп до история на поръчките и промоционалните ни кодове за отстъпка.

Мога ли да се логна по време на поръчката?
- Да, можете. На първа стъпка от кошницата ще имате избор как да продължите - като регистриран потребител или като гост.

Мога ли да променя данните си след регистрация?
- Да, ще можете да променяте паролата, адреса на доставка и e-mail адреса.

А ако си забравя паролата?
- Просто натиснете линка "Забравена парола" в менюто "Вход", което се намира в горния десен ъгъл на сайта ни, попълнете e-mail адреса, който сте дали при регистрацията и ние ще ви изпратим автоматично нова парола.

Как мога да платя?

Чрез наложен платеж - плащане при доставката. Това е заплащане на поръчката Ви на куриера в момента на получаването й. Всички разходи по доставката са отбелязани и включени в сумата, която заплащате на куриера.

Чрез E-pay - Системата E-pay позволява да заплатите с всички дебитни и кредитни карти които сте вписал при тях при регистрацията си.

Чрез PayPal - системата PayPal позволява да заплатите с кредитната си карта Visa, MasterCard, American Express, Discover, или да направите банков превод. 

Чрез кредитни карти - своята поръчка може да заплатите с кредитната си карта Visa или MasterCard

Каква валута мога да използвам?

При заплащане чрез наложен платеж единствената валута, която можете да използвате е Български лев - BGN.
При заплащане през E-Pay, PayPal или чрез кредитна карта, можете да използвате:
Лева (BGN)
Euro (EUR)

Мога ли да проследя направената от мен поръчка?

Всички доставки на територията на България се изпълняват от куриерски фирми. Ние можем да ви предоставим номера на товарителницата за всяка пратка, но само куриерската фирма може да ви даде информация къде се намира пратката ви в момента.

Мога ли да променя направената поръчка?
Ако поръчката ви е потвърдена и изпратена не бихте могли да я промените. 

Мога ли да отменя направената поръчка?
- Да, можете, но трябва да го направите преди поръчката ви е да изпратена. Ние обикновенно изпращаме пратките всеки ден след 16:00ч.

Ако желаете да отмените направена от вас поръчка, моля обадете ни се на телефон 088 6366405 преди този час.

Доставка

Доставката се осъществява директно в дома, офиса Ви или на желаният от Вас адрес в рамките на 5 (пет) работни дни.

Работното време на куриерите е от 9.00 ч. до 17.30 ч.

Поръчки направени след 16.00 ч. в делничен ден се обработват на следващия работен ден.

Рекламации

Клиентът има право да направи рекламация в рамките на 14 дни след като е получил поръчаните от него артикули.

За да бъде уважена рекламацията и заплатените суми възстановени, трябва да бъдат спазени следните условия:

1.Клиентът да попълни формата за рекламация, която може да бъде намерена тук:

http://sport.bg/form/2/reklamatsii.html

2.Закупените стоки и артикули да бъдат върнати до нашия офис в изряден търговски вид, с оригинални етикети, придружени от всички получени при доставката документи – КАСОВ БОН, ордер, фактура(ако е издавана такава).

Всички заплатени суми се възстановяват в съответния установен от закона срок, само и единствено по банков път.

Суми по рекламации няма да бъдат възстановявани ако:

1.Върнатите артикули са с нарушен търговски вид, а именно ако са употребявани или повредени.

2.Върнатите артикули не са придружени от прилежащите им документи – КАСОВ БОН, ордер, фактура(ако е издавана такава).

За въпроси можете да се свържете с нас на посочените телефони: http://sport.bg/form/1/kontakt.html

Стоки, които не подлежат на рекламация:

·         продукти, изработени съобразно вашите изискванията или по ваша индивидуална поръчка

·         продукти с нарушен търговски вид - разкъсана опаковка, липсващи етикети и други

Социални медии

   

 

 

Методи на плащане

Върни До Горе